Știm cât de plăcut poate fi procesul de alegere a mobilierului pentru restaurantul tău, însă poate deveni și o adevărată provocare. Sunt foarte multe elemente și detalii pe care trebuie să le iei în calcul, de la culori la texturi, la dimensiunea spațiului și la modul în care se potrivesc toate.
De aceea, suntem noi aici. În cei peste 30 de ani de experiență în sectorul HoReCa, ca furnizori de mobilier profesional, am învățat că cel mai important lucru este îndeplinirea nevoilor și dorințelor clienților noștri. Credem cu tărie că este foarte importantă ascultarea și înțelegerea nevoilor fiecărui client în parte, pentru a-i oferta exact ce are acesta nevoie.
Echipa de vânzări P&M Furniture oferă consiliere gratuită în procesul de alegere a mobilierului pentru localul tău, pentru a se integra perfect prin design, culori, dimensiuni și funcționalitate.
Trattoria by MRS Residence, Ploiești
Pentru a fi cât mai transparenți, colegii noștri de pe vânzări au explicat pe larg procesul – de la prima interacțiune cu clientul la contractarea finală.
În acest domeniu, timpul este un factor foarte important pentru buna funcționare a economiei, astfel încât intrăm în contact cu clientul în cel mai scurt timp posibil.
În primul rând identificăm nevoia clientului, înțelegem foarte bine ce își doreste el și cum își imaginează că va arăta localul. Foarte important în procedura de ofertare și în relația cu clientul este să știm bugetul de care dispune, pentru a-i oferi cele mai bune variante în raportul calitate / preț.
Pe lângă modelul dorit de client, îi propunem și alte modele, pentru a avea de unde alege. În momentul în care știm ce își dorește clientul, noi putem să îmbunătățim versiunea dorită de acesta cu modele care poate se potrivesc și mai bine în locație. Datorită experienței noastre în domeniul amenajărilor HoReCa, cuoaștem cel mai bine modul de integrare a mobilierului nostru în diferite proiecte.
Politica noastră în vederea ofertelor de preț este de a oferi cel mai bun preț în funcție de cantitate. Evităm timpul pierdut în negociere, timp care poate dura de la câteva zile până la câteva săptamani, perioadă care poate fi alocată executării comenzii.
În plus, dorim să fim transparenți, oferind prețul cel mai bun din start, pentru a conferi încredere. Nu oferim discounturi fictive, în care se negociază de la un preț inițial mai mare la un preț mai mic. Pratic acea diferență de preț nu era în ajutorul sau în interesul clientului, iar pe noi nu ne reprezintă astfel de practici.
Pentru noi este vital să-l facem pe client să vizualizeze cum va arăta proiectul lui la final. În etapa de consiliere se poate modifica oricând un element care poate inițial nu era semnificativ, iar la final, când proiectul este gata, clientul să își dea seama că nu arată cum și-ar fi imaginat. Astfel, fiecare aspect, dimensiune, culoare, textură, aranjare ergonomică și vedere per ansamblu, sunt discutate în cel mai mic detaliu, pentru un rezultat final de succes, care să aducă doar laude noii locații.
Gama noastră de materiale este una foarte largă, de aceea alegem cu atenție materialul potrivit pentru locația clientului. Pe lângă paletarul larg de finisaje disponibile, contează foarte mult și textura, iar senzația tactilă dovedește calitatea unui material. Pentru a vedea culoarea reală și textura materialului, putem trimite fiecare material ales, fie el lemn sau tapițerie, sub formă de mostră, prin curier către client.
Compania noastră colaborează cu clienți din toată țara și chiar și din străinătate, așadar distanța nu reprezintă un impediment.
Ne onorăm promisiunile, prin care și cele legate de termenul de livrare, care trebuie respectat în dinamica economiei de azi. Relația cu clienții se construiește pe seriozitate, promptitudine și punctualitate. Ajunși în etapa de producție, calitatea are prioritate, dar în același timp și timpul de livrare.
Noi oferim cele mai sigure termene, ținând cont de orice eveniment sau incident care poate decala data stabilită. Practic în momentul în care consultantul comunică termenul de livrare final catre client, ține cont de orice factor care poate influența execuția proiectului, iar data limită comunicată trebuie să fie respectată cu strictețe.
Proiectul clientului este oglinda noastră, fiecare locație mobilată de noi ne duce cu un pas mai aproape de a multumi câți mai mulți clienti și de a ne completa portofoliul cu încă o locație de succes.
Succesul clientului este implicit și succesul nostru, de aceea echipa P&M Furniture face tot posibilul în a îndeplini dorința clientului, îndrumându-l cu sfaturi și opțiuni eficiente.
Am putea să îl numim un serviciu premium, deoarece consilierii noștri în vânzări au o experiență vastă în amenajarile de restaurante, îți vor recomanda cele mai potrivite materiale, texturi si imprimeuri pentru personalizarea scaunelor sau a banchetelor.
Apelează la serviciile noastre pentru amenajarea localului tău, iar echipa noastră de vânzări va aduce inspirație, eleganță și funcționalitate spațiului tău, respectând atât stilul pe care vrei să-l abordezi, cât și bugetul de care dispui.
Lasă grija alegerii mobilierului pe mâna profesioniștilor, pentru a fi sigur că fiecare piesă de mobilier se va îmbina armonios cu designul restaurantului tău.