Coffee Fellows este un lanț de cafenele franciză, dezvoltat în jurul conceptului “feel at home”. Pentru Katrin Tewes, fondatoarea Coffee Fellows, cel mai important aspect al afacerii a fost să creeze un spațiu pentru clienții ei, în care aceștia să se simtă ca acasă, un loc unde să își întâlnească prietenii și familia în timp ce se bucură de o cafea de specialitate și preparate proaspete de patiserie și cofetărie.
După câțiva ani de la deschiderea primei locații, cafenelele Coffee Fellows au surclasat până și celebrul lanț de cafenele Starbucks în ceea ce privește numărul de locații deschise în Germania. Succesul lor este datorat îmbunătățirilor continue, îmbunătățiri de care s-au bucurat toate locațiile Coffee Fellows, nu doar cele nou deschise.
Mulțumită preparatelor gustoase și a conceptului “feel at home”, primit de clienți cu bucurie, în ultimii ani din ce în ce mai multe francize s-au deschis în parteneriat cu marile benzinării de pe autostradă și aproape în toate aeroporturile din Germania, precum și în zonele urbane aglomerate. După succesul răsunător înregistrat în Germania, țări precum Belgia, Olanda și Luxemburg și-au deschis porțile și inimile, pentru a oferi locuitorilor lor o cafea bună și produse proaspete de patiserie într-o atmosferă relaxantă și reconfortantă.
După prezentarea conceptului din spatele locațiilor atât de îndrăgite Coffee Fellows, vă prezentăm câteva imagini din una dintre locațiile pe care le-am realizat: de la producția și asamblarea barului, placarea pereților până la instalarea micilor detalii, cum sunt corpurile de iluminat.
Materialele și culorile sunt alese cu grijă pentru a crea o ambianța caldă și plăcută, fără a neglija partea estetică. În spațiu predomină mobilierul din lemn masiv de stejar, iar scaunele și canapelele sunt tapițate cu piele naturală. Pe lângă materialele cu texturi autentice se adaugă elemente cu aspect industrial, cum sunt corpurile de iluminat și pereții finisați în culori neutre.
În ciuda planului deschis al locației, cu o suprafață considerabil de mare, amenajarea cu mobilier diferit creează zone distincte și locuri de relaxare întocmai ca într-o casă, iar acesta este conceptul principal: realizarea unor locații care să fie ca o a doua casă a călătorilor ajunși aici și a clienților.